Laatste geplaatst nieuwsbericht (home) *** Ons emailadres: rhodeminis@gmail.com.

maandag 13 april 2009

Tim sluipt top 3 binnen...

Scorebord 5e ronde

Wat een spanning aan top van de interne competitie. Afgelopen weekend verslonden de Leeuwen Dirk, Wout, Manuel, Reno, Jelmar en Tim hun tegenstanders, wat 7 vette punten opleverden. Tim sloop hiermee zelfs de beroemde top 3 binnen!

En nu maar weer aftellen tot woensdag, om de vele chocola van de paashaas er weer af te trainen!

De volledige uitslagen tot nog toe:


De wedstrijdbeelden zijn weer te zien op RHODE.TV

3 opmerkingen:

Anoniem zei

de tijgers winne twee keer en krijgen 4 punten?
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik snap er miks van!
vhp

Anoniem zei

sorry @ nu zie ik het het was 3 tegen 3
\sorry sorry sorry sorry

@ zei

De uitslagen en standen enz. worden niet door mij maar door Maria bijgehouden, VHP
Ik zet ze alleen maar op de site.

Het zij je vergeven, want ik moet nog een heel seizoen met jou door één deur. Haha!